Bokep membuka matanya lebar-lebar

"Oookkhh.. hangatthh.. aakkhh.. Masshh.. puassinnhh.. saya.." pinta Susi diiringi sama aktivitas naik-turun pinggulnya semacam satu orang gacok. 15 menit berpulang, kelihatannya Susi tengah karam dalam lantunan sorgawinya serta kuperhatikan dari semula matanya muncul terkatup menikmati skandal ini. Saya pribadi mengimbangi geolan Susi serta menunda ejakulasiku, gara-gara saya amat sayang mengamati Susi yang haus bakal kenikmatan birahi.

Saya berikhtiar meluas rangsangan sama menggesekkan telunjukku ke anus Susi yang sebelumya kubasahi sama ludahku. Cermatnya masa kesudahan telunjukku mengambil anus Susi, Susi muncul sedikit kaget sama membuka matanya lebar-lebar serta selincam seterusnya terkatup serta raganya memanas. Wajahnya pringas-pringis, kedua tangannya mencengkeram punggungku erat-erat serta merentak raganya mengelak dariku, kelihatannya second inilah yang Susi meminta semenjak semula.

"Ngghh.. aagghh.. aakhh.. aakkh aahhgghh.." Susi mulai menemukan orgasmenya yang jelas yang dia menyengapkan sepanjang tiga bulan. Pinggulnya dia goyangkan keras tiada tersusun seperti itu pun hentakan pinggulnya serta mujur rambut kemaluanku pernah saya bertebeng bersih sehingga terbebas dari rasa sakit efek himpitan masa kelentit menghujamnya. Lelehan maninya dekati ke kausa telunjukku yang bungkam di anusnya seterusnya telunjukku yang pernah lingkap semula kutusuk-tusukkan lebih keras serta dalam di jalan napas anusnya. Susi makin menghentak serta bergelinjang tiada tentu menerima orgasmenya yang keempat.

https://www.rigzsoft.co.uk/forums/user/lindagharris/