Bokep desahku menikmati permainan lisan Susi

"Suusshh.. ooghh.. Suss.." saya mencicik berikhtiar menongkat laju spermaku.

"Bocorin saja Kakang.. mari jantung hati..!" sabda Susi sembari mengamati ke wajahku yang selagi kelojotan seterusnya menyinambungkan pagutan lidahnya yang makin ugal-ugalan dipadu sama kocokannya yang lampas. Saya melirik ke arah Susi, muncul wajahnya lega mengerjaiku kali ini.

"Aaakhh.. Susshh.. mmpphh.." desahku menikmati permainan lisan Susi. Saya makin tiada teguh sama skandal yang dibikin Susi terutama dia mengerjakannya pula dipadu sama pilinan lampas jemari kirinya di puting susuku. Saya berikhtiar mati-matian menongkat laju spermaku, tetapi usahaku itu sia- sia, tiga detik seterusnya saya melenguh jauh menerima skandal yang lekas hadir.

"Suuss.. hisapphh.. Sayy.. saya mauu.. kell.." pintaku tiada tahan tawakal. Susi responsif, seterusnya menghisap dalam-dalam kepala penisku, sedetik seterusnya..

"Arr.. aakhh.. aakkhh.. aakhh.." saya terpekik mengeluarkan bentakan maniku di mulut cekli Susi. Ditelannya seluruh spermaku sampai ke rebas terakhir serta penisku makin kerasa kasat dibuatnya. Tengah terus dia kocak penisku sehingga terus pada hal terik tetap walaupun pernah meniupkan benih mendalam. Malahan pernah dua bulan tiada menghinggapi, pastilah burungku bakal memanas dekati menjumpai sarangnya.

http://yazoocomputers.info/forums/users/phillipkvieira/